środa, 18 września 2013

Pierwszy wpis:-))

Witajcie, narazie będę pisać do samej siebie,wiec zapraszam :-) żeby nie było mi smutno i samotnie.

Tak...od czegoś trzeba zacząć. Niebawem mój blog będzie dużo bardziej kolorowy- tak jak nasze życie, tak myslę. Sa to moje pierwsze kroki i w zasadzie nie wiem co i jak mam pisać. Myślę jednak, że po prostu mam być sobą.
W tym miejscu chciałabym zwrócić uwagę na serce, na magię życia, na magię tworzenia, na inspirację i odwagę na to, że świat i życie są magiczne jeśli się w nim zakochamy.
Wiem, że to trudne, tak wiele spraw codziennych nas z tego wybija. Jak jednak nauczyć się powracać do siebie i stać obok tego, co nie jest naszą rzeczywistością i powiedzieć sobie "to nas nie dotyczy. Mój świat jest taki i taki". Ja tak czesto mam. Jestem w jakiejś dziwnej sytuacji i czuję, że w tej sytuacji jest tylko moje ciało.

2 komentarze:

  1. Do samej siebie . . . ?
    Niekoniecznie ; )
    Będę podglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Magdalenko!
    Cudny blog założyłas, już czuje się ciepło tutaj i pozytywną, budującą energię.

    Życzę Ci powodzenia i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń