czwartek, 19 września 2013

- inspirowane kawą

Chciałabym dzisiaj pokazać Wam moje inspiracje kawowe.
 
Deski bardzo szybko i łatwo można ozdobić. Troszeczke papieru do decoupagu, farbek akrylowych, kawy i wyobraźni.

Serce powstalo pierwsze, jest to moja wogóle pierwsza inspiracja
z kawą.
DESKA Z KAWA- technika decoupage


SERCE Z KAWA





Przy okazji tego posta, chciałabym napisać, by nie bać się zacząć działać i tworzyć. Kiedy pozbywamy się strachu i zaufamy sobie, swojej duszyi uwierzymy, że też możemy zrobić coś fajnego to tak jest. Twórcą jest każdy, każdy ma to w sobie nalezy rozwijać swój warsztat twórczy i tyle a może aż tyle..
Ja do dziś uważam, że są to fajne prace kawowe i dlatego nie wstydzę się ich Wam pokazać.
Dziwnie jest mi pisać "Wam", bo nikt jeszcze nie zagląda na bloga, piszę do samej siebie :-).
A może kiedyś ten blog będzie pamiątką po mnie dla moich dzieci :-)
A może kiedyś, Wy będziecie mogli się zainspirować i też zrobicie coś fajnego.

Niebawem wstawie wiecej prac (muszę zgrać zdjęcia z aparatu)

BEDZIE MIŁO JESLI ZOSTAWICIE KOMENTARZ

 

 

1 komentarz:

  1. Przepiękne!!!
    Ciekawa jestem Madziu jak robiłas kawową dekorację na deseczce. Wygląda, że to trudna praca, napewno się napracowałas. Widać też w swe prace wkładasz swoje serce. To prace z duszą.
    Cudne dzieła.

    Nie mysl, że nikt tutaj nie zagląda. Komentarze lub ich brak nie zawsze swiadczą o ilosci wizyt. Są przepiękne strony lub blogi, gdzie prawie nie ma komentarzy, ale czytających jest bardzo dużo.
    A Twój blog jest jeszcze bardzo młodziutki.

    Pozdrawiam i dziękuję za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń