poniedziałek, 23 września 2013

ozdobny Wieszak z różami



Mój pierwszy wieszak z różami wykonany łączonymi technikami min decoupage.
Wycinany papier i tak wtopiony w tło, żeby nie było widać, że jest to naklejany papier.
Nie będe opisywać techniki ale wieszak sprzedał się w galerii :-). Tak sam sie sprzedał, bo przyciągnął uwagę jakiejś Pani. Byłam bardzo dumna z tego, że komuś przypadł do gustu. Szkoda, że nie mogłam sprzedać go osobiście.

Mój pierwszy wieszak w ramach "sztukoterapii" na wiarę w siebie, w swoje działania i odwagę- tak to traktuję.
Często robię rzeczy pierwszy raz idę do galerii i je wstawiam lub pokazuję pulicznie. Bardzo pobudza to do działania i cieszy kiedy wiem, że komuś się podoba.
Fajnie jest wiedzieć, że to co robimy podoba się innym.
Pominę kwestię ceny, opinii innych, którzy twierdzą, że żeby z czymś wystartować to trzeba mieć lata doświadczenia i skończyć nie widaomo jakie kursy. Mam to w nosie! Jeśli komuś spodoba się moja praca to dlaczego nie.
Tyle badziewia jest wokół a ceny z kosmosu, "rękodzieło" sprowadzane, bez duszy i serca. Myślę, że na innego posta zostawię kwestię energii przedmiotów.

Wieszak nadal podoba mi się choć jest troszeczke za bardzo "przemalowany", ... kwestia gustu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz