piątek, 20 września 2013

- szkatułka w stylu retro

Uczestniczyłam kiedyś w kursie decoupagu dla instruktorów w Poznaniu. Polecam kurs dlaosób początkujących strona www.malowanakuznia.pl.
Robiliśmy tam taką oto szkatułkę.
Jak Wam sie podoba?
Szkatułka była raczej odtwórcza, każdy robił taką samą według  wskazówek instruktorki.
Nie lubię prac odtwórczych i robienia według schematu. Ja osobiście nie czułam tej pracy -jej energia kolory, modelka na zdjęciu... z poprzedniej epoki (już nie żyje). Fajne są takie zdjęcia ale może nie koniecznie na szkatułkę a raczej na ...
Szkatułkę potraktowałam jako ćwieczenie do opanowania techniki transferu druku i tyle.
Praca odtwórcza, gdzie wszyscy uczestnicy robia tę samą rzecz. Pod względam opanowania techniki- ok.

to co dodałam od siebie to spękania, płynne szkło na zdjęciu z wtopionymi dwoma cekinami  i reliefy robione konturówką.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz