wtorek, 19 listopada 2013

Warsztaty kartkowe - scrapbooking

W tym poście chcę pokazać moje pierwsze kartki tak bardzo ozdobione.
Ogólnie nie lubię zbyt dużego przeładowania i przepychu. Wolę kartki delikatne.
Można znależć całą masę kartek bez gustu.
Pomimo tego, że wykonane są w nowoczesnych dekoracyjnych elementów, jeśli nie ma się wyczucia smaku, koloru i kompozycji to najlepsze papiery, dziurkacze ozdobne -nie pomogą. A kartki mogą być w stylu (jak ja to tak nazywam bez obrażania wsi) "wieś tupie i tańczy"


Warsztaty zdobienia kartek.
Brałam udział w warsztatach zorganizowanych przez Pania Ewę z blogu http://cynkowepoletko.blogspot.com/

po raz pierwszy zrobiłam kartki w innym stylu niż zawsze. Zauwazyłam, że nasze sklepy i wyspy handlowe takich kartek nie posiadają :-)))


Moja pierwsza w życiu kartka wykonana techniką kwiatkowo-papierową


Moja kartka 2



Moja kartka 3



Moja kartka nr 4


pamiątkowe zdjęcie kartek prawie wszystkich uczestniczek warsztatu





Warsztaty oczywiście są po to, by inspirować, by mogły rodzić się nowe pomysły na realizację twórczych projektów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz