sobota, 12 października 2013

O twórczej realizacji pomysłów - Pomysł na Prezent dla dziecka Kufer Skarby Maluszka

Napisze troszeczke nt. realizacji projektów, pomysłów na podstawie swojego wlasnego pomysłu. Czy mieliście nieraz pomysł na coś tam i  nie wiedzieliście jak go "ugryść". Często mi się to zdarza.
Nie chodzi o to, by mieć pasję po to by na niej zarabiać. Kiedy robimy to co lubimy z pasją - to efektem ubocznym tejże pasji są ... pieniadze.
Oczywiście zakładając, że jesteśmy normalnymi ludźmi, którzy cenią siebie, swoją prace-pasje, swój czas i nie robią za dużo harytatywnie. Myślę, że jeśli tak podejdziemy do tego to szybciej przyciągniemy sposób realizacji i odbiorców naszego pomysłu. Będzie to lekkie i bez wysiłku.

Zajmując się ozdabianiem postanowiłam ozdabiać kuferki. Miałam ich już kilka. Myślałam co by tu zrobic, żeby móc "wyrzywać" się na nich i żeby nie zalegały w domu, no ileż można ich dawać w prezencie.
Kufer sam w sobie bez pomysłu..., ale jeśli sprzedamy pomysł typu kufer na skarby maluszka z okazji chrztu, roczku itp?  Robi sie ciekawszy.
Kufer na skarby maluszka jest fajnym prezentem na chrzest i roczek. Pamietam, że sama nie wiedziałam gdzie schować te wszystkie drobiazgi ze szpitala typu opaska z rączki, zjęcia usg itp. Taki kuferek okazuje się strzałem w 10.

W tematyce pasji- pracy możnaby duuuuuużo pisać, może kiedys rozszerzę wątek.
Tymczasem ODWAGA, POMYSŁ I REALIZACJA.

Poniżej zdjęcie kuferka pasuje dla chłopca i dla dziewczynki.
Wykonany Techniką DECOUPAGE.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz